niedziela, 21 lutego 2016

Blogowy Sabbatical dobiegł końca - wracam na dobre!

22 lutego zeszłego roku umieściłam tutaj swój ostatni wpis - dziś mamy 21 lutego - zatem minął okrągły rok i najwyższa pora, by wrócić. Zabierałam się do tego od jakiegoś czasu - może miesiąca, może nieco krócej i doszłam do wniosku, że trochę mi szkoda zaprzepaścić tych pięciu lat, plus w tak zwanym międzyczasie nazbierało się mnóstwo myśli, trochę się zmieniło, nieco ja się zmieniłam - pora więc znowu na bieżąco 'wylewać' przemyślenia i pomysły na życie tutaj. 
Z racji tego, że tak wiele się ostatnio działo, a miniony rok był mieszanką (wybuchową) smutków i radości, przynosił na zmianę wieści okropnie bolesne i te dające moce napędowe do działania, to i wiele było tych wieczorów i weekendów na kanapie, kiedy szukaliśmy z Mężem Najlepszym odpowiedzi na te wszystkie kosmiczne pytania z serii: jak żyć? Odpowiedzi jeszcze nie znamy, wciąż szukamy, ale każdy z tych momentów zatrzymania, pozornego marnowania czasu na kanapie, pod kocem, z miętową herbatą w kubku pod ręką obfitował w pomniejsze sukcesy i na razie wiemy, gdzie chcemy być za rok: osobiście, rodzinnie, mieszkaniowo, zdrowotnie i oszczędnościowo. Ja wiem, czego mi najbardziej w życiu brakuje i odliczam dni do momentu, kiedy pojawi się zielone światło, by w końcu to marzenie się spełniło - czuję, że to oczekiwanie jest tego cholernie warte! 
Mam kilka pomysłów na to, co będzie od nowa wypełniało treścią tego bloga i na czym chcę skupić się najbardziej. Założenia na najbliższych kilka miesięcy mamy, będzie dużo do ogarnięcia, wiele nauki, zdobywania nowych doświadczeń i czerpania z tego maksymalnej radości i przyjemności przy jednoczesnym 'nie dać się zwariować zanadto' i nie przegiąć w żadną stronę - czy się uda, to się okaże. Za niedługo pierwsza próba - odbierzemy klucze do własnego domu, w którym będzie kilka rzeczy do zrobienia, mamy wiele pomysłów, dużo założeń i będziemy mogli przekonać się na własnej skórze, czy można wiele rzeczy zrobić samemu taniej. Ekscytacja jest ogromna, weekendowe wizyty dewelopmentu atmosferę podgrzewają i przy dobrych wiatrach za miesiąc powinniśmy dostać klucze! Logistyka mnie nieco przeraża, ale czuję, że to będzie nasze miejsce - kuchnia naprawdę będzie sercem domu, będzie wystarczająco czysto i cholernie szczęśliwie! Mam nadzieję wkrótce zdać obszerniejszą relację z postępu i wrócić tu na dobre z dobrymi wieściami. 
Jak na pierwszy raz po takiej przerwie to i tak wystarczy - człowiek musi sobie przypomnieć, co to znaczy mieć bloga. Fajnie być z powrotem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz