niedziela, 21 lutego 2016

Blogowy Sabbatical dobiegł końca - wracam na dobre!

22 lutego zeszłego roku umieściłam tutaj swój ostatni wpis - dziś mamy 21 lutego - zatem minął okrągły rok i najwyższa pora, by wrócić. Zabierałam się do tego od jakiegoś czasu - może miesiąca, może nieco krócej i doszłam do wniosku, że trochę mi szkoda zaprzepaścić tych pięciu lat, plus w tak zwanym międzyczasie nazbierało się mnóstwo myśli, trochę się zmieniło, nieco ja się zmieniłam - pora więc znowu na bieżąco 'wylewać' przemyślenia i pomysły na życie tutaj. 
Z racji tego, że tak wiele się ostatnio działo, a miniony rok był mieszanką (wybuchową) smutków i radości, przynosił na zmianę wieści okropnie bolesne i te dające moce napędowe do działania, to i wiele było tych wieczorów i weekendów na kanapie, kiedy szukaliśmy z Mężem Najlepszym odpowiedzi na te wszystkie kosmiczne pytania z serii: jak żyć? Odpowiedzi jeszcze nie znamy, wciąż szukamy, ale każdy z tych momentów zatrzymania, pozornego marnowania czasu na kanapie, pod kocem, z miętową herbatą w kubku pod ręką obfitował w pomniejsze sukcesy i na razie wiemy, gdzie chcemy być za rok: osobiście, rodzinnie, mieszkaniowo, zdrowotnie i oszczędnościowo. Ja wiem, czego mi najbardziej w życiu brakuje i odliczam dni do momentu, kiedy pojawi się zielone światło, by w końcu to marzenie się spełniło - czuję, że to oczekiwanie jest tego cholernie warte! 
Mam kilka pomysłów na to, co będzie od nowa wypełniało treścią tego bloga i na czym chcę skupić się najbardziej. Założenia na najbliższych kilka miesięcy mamy, będzie dużo do ogarnięcia, wiele nauki, zdobywania nowych doświadczeń i czerpania z tego maksymalnej radości i przyjemności przy jednoczesnym 'nie dać się zwariować zanadto' i nie przegiąć w żadną stronę - czy się uda, to się okaże. Za niedługo pierwsza próba - odbierzemy klucze do własnego domu, w którym będzie kilka rzeczy do zrobienia, mamy wiele pomysłów, dużo założeń i będziemy mogli przekonać się na własnej skórze, czy można wiele rzeczy zrobić samemu taniej. Ekscytacja jest ogromna, weekendowe wizyty dewelopmentu atmosferę podgrzewają i przy dobrych wiatrach za miesiąc powinniśmy dostać klucze! Logistyka mnie nieco przeraża, ale czuję, że to będzie nasze miejsce - kuchnia naprawdę będzie sercem domu, będzie wystarczająco czysto i cholernie szczęśliwie! Mam nadzieję wkrótce zdać obszerniejszą relację z postępu i wrócić tu na dobre z dobrymi wieściami. 
Jak na pierwszy raz po takiej przerwie to i tak wystarczy - człowiek musi sobie przypomnieć, co to znaczy mieć bloga. Fajnie być z powrotem!

1 komentarz:

  1. Vi giver et middel til behandling af forskellige helbredsproblemer, ved hjælp af et lægemiddel, der er stillet, og korn kan kurere sygdommen fuldstændigt.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń